Dilluns 22 de març de 2004 a les 20:45
Sala d'actes del Centre Social “Sa Nostra” (Camí de Maó, 9)
CONCERT PÚBLIC I GRATUÏT
Susana Rodríguez ingressa a l'Institut Superior de Música de la Universitat Nacional de Tucuman amb el títol de "Maestra de Música". El 1998 obté un concurs d'oposició al càrrec de guia vocal soprano, on exerceix funcions docents i artístiques integrant l'Octet Vocal de cambra. Des de 1989 continua els seus estudis amb la soprano Laura Varela i en repertori amb Celina Lis i Alicia Rodríguez. Així mateix, comença el 1994 estudis de música de cambra amb Guillermo Opìtz i anàlisi i interpretació musical amb Daniel Mazza.
Ha realitzat cursos de perfeccionament en cant i repertori amb Denise Duplex, Marimí del Pozo, Victoria de los Ángeles y Wolfram Rieger.
Des de 1988 participa en concerts simfònics corals a capella i de cambra a diverses localitats de Mèxic i Argentina. A més, realitza concerts a Cuba, Anglaterra, Italia i Espanya.
El 1992 canta Pamina i Papagena a la Flauta Mágica Mágica de Mozart, sota la direcció de Gustavo Guersman amb l'Orquestra Juvenil de la Universitat, un any més tard, canta com a solista el Requiem de M. Duruflé en l'estrena a Sudamérica i el 1994 i 95 el Réquiem de Mozart sota la direcció de Daniel Mazza, etc.
Es convidada a participar en el Festival Internacional de Música Incontri di Sierra Maiori (Itàlia, 1996), per a l'Orquestra Simfònica de la ciutat de Matanzas (Cuba, 1998) per a realitzar concerts a la temporada oficial i fou seleccionada per participar al curs anual de música espanyola a Santiago de Compostela amb Marimí del Pozo. A més, va cantar a l'Ambaixada de Veneçuela a Londres.
Francisco Pérez (Albos, Almería) realitza els seus estudis musicals sota la direcció d'Almudena Cano i obté el Títol Superior de piano al Real Conservatori Superior de Música de Madrid. És becat pel Ministeri d'Assumptes Exteriors, la Junta d'Andalusia i l'École Normale de Musique Alfred Cortot i perfecciona els seus estudis a Varsovia i a París amb Barbara Hesse-Bukwska i Mariam Rybicky. Ha realitzat cursos d'especialització amb Maria Joao Pires, Dimitri Bashkirov, José María Colom, Pavel Gililov, Boris Bermann i Jan Wijm.
Ha estat guardonat amb el Segon Premi del X Concurs de Piano Nueva Acrópolis (1991), en el Torneig Pianístic a Antoni (Polònia, 1993), el Primer Premi de Música de Cambra del concurs centralitzat de la Villa de París (1994) i el Primer Premi del Públic del Festival "Un estiu amb Chopin" celebrat a Busko Zdro (Polònia, 1995).
Com a solista i intèrpret en diferents formacions cambrístiques ha ofert concerts arreu d'Espanya, Europa i Egipte on va impartir classes magistrals a Alexandria. Ha treballat, a més, com a repertorista en el Conservatori Maurice Ravel de París. Amplia els seus estudis en aquest camp amb Wolfram Rieger, Donald Sultzen, Félix Lavilla i Miguel Zanetti. Actualment, treballa repertori alemany a Munich amb J.P. Schulze.
Ha col·laborat amb diferents cantants, actuant en festivals de música vocal com la Schubertíada de Vilabertran, les vetllades musicals del Torreón de Lozoya (Segovia), i a sales com ara el Palau de la Música de Valencia, Museu Paderewski de Varsovia, Auditori Nacional, entre altres.
Ha intervingut en programes de RNE Radio Clásica i RTVE. Actualment, és professor de Repertori Vocal a l'Escola Superior de Cant de Madrid i pianista acompanyant del Cor de Professors i Estudiants de la Comunitat de Madrid.
primera part | |
APRÈS UN REVÉ Op. 7, núm. 1 | Gabriel FAURÉ (1845-1924) |
NOTRE AMOUR Op. 23, núm. 2 | Gabriel FAURÉ (1845-1924) |
DE GASPARD DE NUIT Op. 55, núm. 1 Ondine, per a piano |
Maurice RAVEL (1875-1937) |
DE SCHLICHTE WEISEN Op. 21, núm. 1 All mein Gedanken, mein Herz und mein |
Richard STRAUSS (1864-1949) |
MORGUEN Op. 27, núm. 4 | Richard STRAUSS (1864-1949) |
STÄNDCHEN Op. 17, núm. 2 | Richard STRAUSS (1864-1949) |
WIE SOLLTEN WIR GEHEIM SIE HALTEN Op. 19, núm. 4 | Richard STRAUSS (1864-1949) |
segona part | |
ARIA DE SOFIA «AH VOI CONDUIR VOLETE» de l'òpera Il Signor Bruschino |
Gioachino Antonio ROSSINI (1792-1868) |
ARIA DE MARZELLINE acte I, esc. 2a «O WÄRICH SCHON MIT DIR VEREINT» de l'òpera Fidelio |
Ludwig Van BEETHOVEN (1770-1827) |
ARIA DE LOUISE acte III, esc. 1a «DEPUIS LE JOUR OÙ JE ME SUIS DONNÉE» de l'òpera Louise |
Gustave CHARPENTIER (1860-1956) |
ALMERIA del llibre Segon de la Suite Iberia, núm. 4 | Isaac ALBÉNIZ (1860-1909) |
ROMANZA DE MANOLA «HOY TE PIDO POR FAVOR» de la sarsuela La zapaterita |
Francisco ALONSO (1887-1948) |
ROMANZA «ME LLAMAN LA PRIMOROSA» de la sarsuela El barbero de Sevilla |
Jerónimo JIMÉNEZ (1854-1923) |
ROMANZA DE PETENERA «TRES HORAS ANTES DEL DIA» de la sarsuela La Marchenera |
Federico MORENO TORROBA (1891-1982) |